Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:49:06Z-
dc.date.available2022-06-21T13:49:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citation6. Кравчук Н. П. Передумови та причини виникнення конфліктних ситуацій у батьківсько-дитячій взаємодії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ. Вип. 79. Т. 1. 2021. С. 30–35.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14744-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти виникнення конфліктів у батьківсько-ди- тячій взаємодії, а також формування гуманних взаємин батьків із дітьми дошкільного віку, які поля- гають у створенні оптимальної емоційно-ціннісної атмосфери з настановою суб’єктів взаємодії на взаєморозуміння, співпрацю і взаємодопомогу з абсолютною відмовою від тиску та насильства. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена тим, що реалії батьківсько-дитячих стосунків засвідчують їх доволі високу проблемність. З’ясовано роль сім’ї у формуванні гуманних батьківсько-дитячих взаємин, яка за своєю сутністю є першою школою гуманізації дитини, в якій дитина пізнає культуру, моральні правила і норми міжособистісної поведінки, звички індивідуальної і колективної діяльності, опановує моральні цінності й виробляє свої ціннісні орієнтації. Означено низку об’єктивних і суб’єктивних причин, які прямо пов’язані з виникненням конфлік- тних ситуацій у батьківсько-дитячій взаємодії, а також зумовлюють характер її виховних впливів, специфіку змісту, методів і форм виховання, встановлення добросердечних, довірливих взаємин. Простежено, що в дошкільному віці закладається потенціал психологічного розвитку стосовно наступних етапів життєвого шляху особистості, складаються відносини з оточуючими людьми та ставлення до навколишнього світу. Метою статті є з’ясування сучасних уявлень про особливості передумов та причини виникнення конфліктних ситуацій у батьківсько-дитячій взаємодії в дошкільному періоді. У статті розглядаються різні погляди науковців (Т. Алєксєєнко, Н. Андрусич, І. Бех, А. Богуш, Л. Гончар, В. Джелалі, А. Ішмуратов, Н. Шавровська, О. Марченко та ін.) щодо проблеми виникнення конфліктів у батьківсько-дитячій взаємодії. Автори вважають, що передумовами та причинами виникнення конфліктних ситуацій у батьківсько-дитячій взаємодії в дошкільному періоді виступають недоліки сімейного виховання.uk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : КПУ.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.018.1:159.964.21-
dc.subjectбатьківсько-дитяча взаємодіяuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectконфліктиuk_UA
dc.titleПередумови та причини виникнення конфліктних ситуацій у батьківсько-дитячій взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Кравчук 2.pdf263,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.