Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14746
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравчук, Неля Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-21T13:49:36Z | - |
dc.date.available | 2022-06-21T13:49:36Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Кравчук Н. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 1(3). 2022. С. 244–256. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14746 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти. Досліджено дві категорії понять: «обдарованість» та «творчий потенціал». Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що обдаровані діти потребують особливого виховання та спеціальних умов для розвитку їх творчого потенціалу. Простежено, що обдарованість визначається за допомогою вимірювання інтелектуальних параметрів або феноменологічних проявів. У статті розглядаються різні погляди щодо проблеми дитячої обдарованості зарубіжних та вітчизняних науковців (Г. Альтштулер, О. Кульчицька, О. Матюшкін, О. Проценко, А. Савенков та ін.). Проблему розвитку творчого потенціалу порушено в наукових розвідках О. Дьяченко, Є. Ільїна, А. Лукановської, В. Маслової, Т. Піроженко та ін. Автори вважають, що обдарована дитина – це особистість, яка вирізняється яскравими, іноді видатними досягненнями у тій чи іншій сфері діяльності, яка є улюбленою для неї, а творчий потенціал − це особистісна характеристика, індивідуальний потенціал для досягнення високих результатів в одній або декількох сферах творчої діяльності (зображувальна, конструктивна, художньо-мовленнєва, театралізована та ін.). Тому, на думку автора, раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих дітей – одне з головних завдань удосконалення сучасної системи освіти, яке передбачає створення розвивального середовища в умовах закладу дошкільної освіти. Проаналізовано стандартизовані методики дослідження творчого потенціалу обдарованих дітей, а також вправи та ігри для розвитку творчих здібностей, які використовуються у роботі з дітьми у закладах дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Наукові інновації та передові технології | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.015.31:159.923.38-053.4]:373.2 | - |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.subject | обдарована дитина | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Кравчук 21.pdf | 237,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.