Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2022-07-18T06:39:41Z-
dc.date.available2022-07-18T06:39:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравчук Н. П. Забезпечення наступності між ЗДО і НУШ в умовах реформування освіти. Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») Випуск № 2(7). 2022. C. 89–100.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14760-
dc.description.abstractУ статті окреслено теоретико-методологічне забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти. Досліджено дві категорії понять: «наступність» та «перспективність», які у педагогічній науці розглядаються, як дві сторони одного і того ж педагогічного явища. Перспективність – це погляд знизу вгору, а наступність – погляд згори донизу. Тобто перспективність – це визначення пріоритетних ліній, підготовки дітей дошкільного віку до школи, які б максимально враховували потреби початкової школи в готовності дитини до оволодіння новою, провідною в молодшому шкільному віці навчальною діяльністю, творчим характером цієї діяльності, вільним проявом психічних новоутворень даного періоду, подальшим соціальним розвитком дітей у нових для них соціальних ролях учнів тощо. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість освітнього процесу обох ланок освіти на всебічний розвиток особистості дитини. У статті розглядаються різні погляди щодо проблеми наступності відомих науковців (К. Волинець, Ю. Волинець, М. Волчаста, С. Гончаренко, Л. Казанцева, О. Кононко, І. Крутін, Л. Крутій, О. Можаєва, Л. Парамонова, О. Половіна, О. Проскури, О. Савченко, Н. Стаднік, О. Фунтікова, І. Ліпчевська З. Істоміна, Т. Фадєєва та ін.). Автори визначають такі проблеми наступності закладу дошкільної освіти і Нової української школи: завищення вимог готовності дитини до шкільного навчання; недостатнє використання ігрової діяльності при переході дітей до школи; недостатня кількість психологів в освітніх установах; недостатній зв’язок програм, методів і форм навчання тощо.uk_UA
dc.publisherПерспективи та інновації наукиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2/.3.091.2.014.3-
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectперспективністьuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.titleЗабезпечення наступності між ЗДО і НУШ в умовах реформування освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Кравчук 22.pdf472,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.