Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаталія, Барвінок-
dc.date.accessioned2022-08-12T11:36:42Z-
dc.date.available2022-08-12T11:36:42Z-
dc.date.issued2021-12-31-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В. Туристична карта як рекламний засіб в туризмі. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (31 січня 2021 р., м. Переяслав). Переяслав, 2022. С. 29-31.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14767-
dc.description.abstractУ статті розглядається туристична карта як один із засобів поширення рекламної інформації про туристичний продукт та туристичні послуги. Адже стан просування туристичного продукту на ринку туристичних послуг на сьогоднішньому етапі розвитку суспільства залежить у великій мірі і від реклами. В залежності на скільки реклама буде інформативною, доступною, цікавою для клієнтів та привертати до себе увагу, буде залежати і на скільки багато клієнтів буде звертатись до туристичного підприємства.uk_UA
dc.publisherПереяславuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;911.3-
dc.subjectТуристичний продуктuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.subjectтуристична картаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectдрукована рекламаuk_UA
dc.subjectвіртуальна картаuk_UA
dc.titleТуристична карта як рекламний засіб в туризміuk_UA
dc.title.alternativeТуристична карта як рекламний засіб в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття мій діапазон.pdf871,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.