Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2022-08-12T11:40:38Z-
dc.date.available2022-08-12T11:40:38Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В., Барвінок М. В. Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств. Економічні горизонти. 2021. №3-4 (18). С. 111-123.uk_UA
dc.identifier.issn2616-5236-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14768-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.31499/2616-5236.3-4(18).2021.255748uk_UA
dc.description.abstractМета дослідження. Мета дослідження полягає у розкриттісутності та значення, взаємозв’язків та взаємозалежностей ключових і професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств відповідно до сучасних вимог туристичної індустрії. Методологія дослідження.У процесі дослідження використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання, які дозволили комплексно підійти до вирішення поставленої мети та завдань. Для досягнення мети було використано діалектичний метод пізнання з метою вивчення і деталізації об’єкта вивчення та логічного узагальнення з метою систематизації основних принципів та понять. Для порівняння та співставлення ключових та професійних компетентностей необхідних фахівцям у сфері туризму для професійної діяльностібуло використано методи аналізу, синтезу та порівняння. Для наочного представлення матеріалів та схематичного зображення теоретичних та практичних результатів дослідження буловикористано графічний метод. Для теоретичного узагальнення результатів дослідження та формування висновків використано системно-структурний метод. Теоретичну базу дослідження складають наукові роботи вітчизняних і зарубіжних вчених щодо управління в сфері туризму, офіційні статистичні дані, результати власних наукових досліджень.Результати. Якість обслуговування на туристичному підприємстві залежить від професійної компетентності персоналу. Це доводить, що професійна компетентність є своєрідним вимірювачем рівня професіоналізмуперсоналу туристичного підприємства. Чим більшим набором сформованих ключових та професійних компетентностей у сфері туризму буде володіти персонал туристичного підприємства, чим краще будуть сформовані взаємозв’язкиміжuk_UA
dc.description.abstractключовими компетентностями для навчання протягом життя та професійними компетентностями, тим персонал буде більш здатнимдля розвитку та навчання вже на місці працевлаштування.Тому у статті розглянуто взаємозв’язки між даними компетентностями, які є важливими для підвищення кваліфікації персоналу туристичного підприємства, а це в свою чергу, є важливою складовою для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Практичне значеннядослідження полягає у прослідковуванні взаємозв’язків між сформованими ключовими компетентностями для навчання протягом життя та професійними компетентностями фахівців усфері туризму для найвигіднішого співставлення та використання цих компетентностей під час діяльності туристичного підприємства.uk_UA
dc.publisherУМАНЬ: ВІЗАВІuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48-
dc.subjectПерсоналuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкваліфікація персоналуuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.titleСутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeСутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.