Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-08-12T11:41:59Z-
dc.date.available2022-08-12T11:41:59Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В. Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту. Інноваційний розвиток туризму та індустрії гостинності: проблеми й перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк. Умань: Візаві, 2022. С. 44-76.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775-
dc.description.abstractВ монографії наведено роль та значення інноваційного маркетингу для просування туристичного продуктуuk_UA
dc.publisherУмань: Візавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48:001.895(02)-
dc.subjectІнноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectпросування туристичного продуктуuk_UA
dc.subjectаспекти туристичного продуктуuk_UA
dc.subjectфункції маркетингуuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продуктуuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продуктуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_ГОТОВА Монографія 13.01.2022.pdf831,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.