Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14781
Назва: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ КУРСІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІДЕРЛАНДІВ ТА УКРАЇНИ
Автори: Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов
зміст педагогічної освіти
навчальний план
цикли професійної підготовки
освітня програма
європейські освітні стандарти
навчальні дисципліни
здобувачі вищої освіти
Дата публікації: 28-кві-2022
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Колісніченко А. І. Компаративний аналіз змісту курсів професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Нідерландів та України. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2022. Вип. 1(25). С. 32-40.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81'243(492:477)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано чинні навчальні плани Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Утрехтського університету прикладних наук, на основі яких здійснено дослідження. Визначено переваги та недоліки у змісті освіти майбутніх учителів іноземних мов. Для реалізації завдань дослідження було використано методи порівняння, аналізу, узагальнення та систематизації. Як результат: було виявлено зміни позитивного та негативного характеру та їхній вплив на якість освіти майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Нідерландах.
Опис: https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258468
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): ${dspace.url}/handle/123456789/14781
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
258468-Текст статті-594760-1-10-20220607 (1).pdf508,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.