Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-09-19T13:09:04Z-
dc.date.available2022-09-19T13:09:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІщенко Л. В. Формування готовності майбутніх вихователів до реалізації сучасних педагогічних технологій у закладах дошкільної освіти. Věda a perspektivy. № 2(9). 2022. С. 152–164.uk_UA
dc.identifier.uri${dspace.url}/handle/123456789/14785-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність і зміст підготовки майбутніх вихователів до реалізації сучасних технологій у дошкільній освіті. З’ясовано актуальність проблеми, яка пояснюється радикальними змінами в освітній галузі, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та професійної мобільності випускників закладів вищої освіти на ринку праці, посилення практичної складової професійної підготовки. Під сучасними технологіями дошкільної освіти у дослідженні розуміємо систему інноваційних методів, способів та засобів навчання, виховання та розвитку особистості дитини в сучасних соціокультурних умовах, які рекомендовані до впровадження в закладах дошкільної освіти, які сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу, гарантованому досягненню запланованих результатів навчання. Встановлено, що за типом організації та управління пізнавальною діяльністю інноваційні технології поділяються на: структурно-логічні, інтеграційні, ігрові, комп’ютерні, діалогові технології навчання. Уточнено змістове наповнення поняття «формування готовності майбутніх вихователів до реалізації сучасних технологій дошкільної освіти», яке розуміємо, як цілеспрямований процес, що охоплює сформовані особистісні якості, професійну спрямованість, теоретичні й методичні знання, навички та вміння для виконання майбутньої професійної діяльності; вирізняється сукупністю взаємопов’язаних компонентів ‒ мотиваційного, когнітивного, практично-діяльнісного, рефлексивного. Для оцінювання стану підготовленості педагогів до реалізації сучасних технологій у дошкільній освіті визначено низку критеріїв і показників: когнітивний, мотиваційний практично-діяльнісний оцінно-рефлексивний. Окреслено напрями вдосконалення змісту підготовки майбутнього вихователя до реалізації сучасних технологій у закладах дошкільної освіти. Věda a perspektivy № 2 2( (9 9 ) 2022 2 ISSN 2695- - 1584 (Print) ISSN 2695- - 1592 (Online) 3 153 Реалізація методичних засад підготовки майбутнього вихователя до означеного виду діяльності передбачає створення системи теоретичних і методичних знань, зафіксованих у категоріях та ключових поняттях різних навчальних дисциплін і нових міжпредметних поняттях. Визначено провідну роль дисциплін психолого-педагогічного циклу, окремих методик, умов ефективної професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Доведено доцільність використання новітніх технологій у практиці дошкільної освіти професійними педагогами.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectсучасні технології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectформування готовності майбутніх вихователівuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх вихователів до реалізації сучасних педагогічних технологій у закладах дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Іщенко.pdf220,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.