Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14832
Назва: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами
Інші назви: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
Автори: Бегас, Людмила Дмитрівна
Калиновська, Ірина Сергіївна
Колісник, Людмила Василівна
П'ясецька, Наталія Анатоліївна
Бабій, Інна Володимирівна
Голуб, Надія Петрівна
Чередник, Анна Анатоліївна
Лемещук, Марина Анатоліївна
Черніченко, Людмила Анатоліївна
Малишевська, Ірина Анатоліївна
Бевзюк, Марина Сергіївна
Хрипун, Дар'я Миколаївна
Ключові слова: спеціальна освіта
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивні групи
асистент вчителя
порушення психофізичного розвитку
порушення мовлення
логопедична робота
індивідуальна корекція
психологічний розвиток
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю : Спеціальна та інклюзивна освіта : теорія, методика, практика. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. Вип. VІ. 223 с.
Короткий огляд (реферат): Спеціальна та інклюзивна освіта виступають у якості освітньої парадигми, що базується на світоглядних засадах соціальної інклюзії, оскільки рівноправність, доступність та забезпечення якості є основоположним імперативом її функціонування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14832
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник інклюзція 2020_для завантаження.pdf692,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.