Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833
Назва: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції
Автори: Бегас, Людмила Дмитрівна
Калиновська, Ірина Сергіївна
Слатвінська, Анна Анатоліївна
Лемещук, Марина Анатоліївна
Малишевська, Ірина Анатоліївна
Бевзюк, Марина Сергіївна
Хрипун, Дар'я Миколаївна
Ключові слова: спеціальна освіта
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивні групи
асистент вчителя
порушення психофізичного розвитку
порушення мовлення
логопедична робота
індивідуальна корекція
психологічний розвиток
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 07-08 жовтня 2020 року .Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 121 с.
Короткий огляд (реферат): Інклюзивна освіта в Україні потребує свого вирішення на основі виваженого підходу як з боку державних державних органів влади, так і громадськості, оскільки процеси у навчанні дітей з особливими освітніми потребами мають свою специфіку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб_тез_конф_Інклюз_для завантаження.pdf557,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.