Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833
Назва: | ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції |
Автори: | Бегас, Людмила Дмитрівна Калиновська, Ірина Сергіївна Слатвінська, Анна Анатоліївна Лемещук, Марина Анатоліївна Малишевська, Ірина Анатоліївна Бевзюк, Марина Сергіївна Хрипун, Дар'я Миколаївна |
Ключові слова: | спеціальна освіта інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами інклюзивні групи асистент вчителя порушення психофізичного розвитку порушення мовлення логопедична робота індивідуальна корекція психологічний розвиток |
Дата публікації: | жов-2020 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 07-08 жовтня 2020 року .Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 121 с. |
Короткий огляд (реферат): | Інклюзивна освіта в Україні потребує свого вирішення на основі виваженого підходу як з боку державних державних органів влади, так і громадськості, оскільки процеси у навчанні дітей з особливими освітніми потребами мають свою специфіку |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зб_тез_конф_Інклюз_для завантаження.pdf | 557,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.