Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНещадим, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorТимчук, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-11-07T13:12:23Z-
dc.date.available2022-11-07T13:12:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТимчук С.В., Нещадим Л.М. Перспективи розвитку анімаційного туроперейтингу в Україні. Інфраструктура ринку. 2022. № 65. с. 123-127.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.32843/infrastruct65-21-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14871-
dc.descriptionhttp://www.market-infr.od.ua/journals/2022/65_2022/23.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі аспекти розвитку анімаційного туроперейтингу в Україні. Указано, що головним завданням анімаційного туроперейтингу є створення відповідних про- грам перебування туристів та їх комфортної участі в анімаційних заходах регіонального рівня. Визначено, що в Україні діють відповідні туристичні об’єкти анімаційного туризму: кос- тюмовані, пригодницькі та етнотури, шоу-музеї з доповненою реальністю та анімованою експозицією, тематичні парки. Установлено, що сучасний туризм базується на широкому спектрі мотиваційних чинників, кожен з яких впливає на формування різних видів туризму. Встановлено, що протягом останні років в Україні превалює відпочинково-розважальний туризм. Зазначено, що за 2017–2020 роки в Україні краще розвивався внутрішній туризм. Зазначено, що причинами негативних тенденцій на туристичному ринку України є військова агресія Російської Федерації на території України з 2014 року та пандемія SARS-CoV-2. Уста- новлено, що робота вітчизняних туроператорських компаній у напрямі розробки та промоції туристичних продуктів нині направлена на популяризацію українського продукту фести- вального, пригодницького, розважального, подієвого та інших видів туризму.uk_UA
dc.publisherІнфраструктура ринкуuk_UA
dc.relation.ispartofseries65;-
dc.subjectтуроперейтингuk_UA
dc.subjectанімаційний туроперейтингuk_UA
dc.subjectанімаційний туризмuk_UA
dc.subjectтуристична потребаuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectфестивальний туризмuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку анімаційного туроперейтингу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
23.pdf150,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.