Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T12:20:44Z | - |
dc.date.available | 2022-11-11T12:20:44Z | - |
dc.date.issued | 2022-10-17 | - |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л. Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2022. Вип. № 11(16). С. 10–18. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-4952 Online | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/89/140 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті показано актуальність формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм з метою їх належної науково-професійної підготовки.У системі вищої освіти це завдання є значущим, оскільки продуктивне засвоєння професійних знань, умінь, навичок, соціально-професійний особистісний розвиток майбутніх фахівців, формування цілісної системи їхньої фахової компетентності є визначальними завданнями процесу підготовки майбутніх докторів філософії. Обгрунтовано, що у науковій літературі з поняттям проекту пов’язується процес здійснення комплексу цілеспрямованих заходів щодо створення нового продукту чи послуг. Діяльність, яка виконується протягом відповідного періоду з використанням фінансових,матеріальних, трудових ресурсів є мотивованою, доцільною, тобто спрямована на досягнення конкретних матеріальних чи духовних результатів.Визначено, що під час формування системного мислення здобувачів та розвитку уміння реалізовувати у практичній діяльності цілісні завдання проєктної діяльності, що потребують застосування комплексу інтегральних знань, велику роль відіграє встановлення міждисциплінарних зв’язків, зокрема, інтеграція знань з філософії, соціології, педагогіки, психології.Досліджено особливе значення для підготовки здобувачів PhD програм набуття умінь з обґрунтування доцільності наукового проєкту та розуміння необхідності його планування як складової управління ними.Це досягається шляхом усвідомлення характеристик основних стадій ініціації проекту, сутності та опрацювання його концепції, компонентів оцінки внутрішніх чинників тощо.Встановлено важливість для майбутніх докторів філософії педагогічної підтримки їх особистісної мотивації до оволодіння навичками проєктної діяльності. Оптимальною є така професійна діяльність викладачів, яка здійснюється у формі взаємодії з ними і спрямована на усвідомлення особистісних начал проектної діяльності як цінності. Це забезпечує для здобувачів на основі використання їх потенційних можливостей здійснення активних дій з організації проєктної діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
dc.subject | здобувачі PhD програм | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | науково-професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | науковий проєкт | uk_UA |
dc.subject | концепція проєкту | uk_UA |
dc.subject | управління науковими проєктами | uk_UA |
dc.title | Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Sutn_procesu_formuv_nav_proekt.pdf | 2,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.