Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14905
Назва: | Педагогічний потенціал хмарних технологій на прикладі сервісів GOOGLE та MICROSOFT |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | хмарні технології хмарні сервіси освіта освітній процес освітні ресурси підготовка фахівців |
Дата публікації: | 28-вер-2022 |
Видавництво: | Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o. |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В. Педагогічний потенціал хмарних технологій на прикладі сервісів GOOGLE та MICROSOFT. Věda a perspektivy. 2022. №9(16). С.206-218 |
Короткий огляд (реферат): | Нині в умовах пандемії та воєнного стану в Україні вимушено організовується дистанційне навчання практично в усіх освітніх закладах. Існує реальна потреба аналізу ІКТ засобів і технологій, які можна використати в освітньому процесі на різних етапах підготовки фахівця – теоретична, практична, організація самостійної роботи тощо. Актуальним в даному випадку стає використання хмарних технологій та сервісів, які надають широкі можливості організації дистанційного освітнього процесу. У роботі уточнено поняття хмарних ресурсів навчання, наведено їх класифікацію, описано хмарні сервіси та ресурси забезпечення освітнього процесу таких корпорацій Google та Microsoft. У роботі виділено такі хмарні ресурси для організації навчання: хмарні навчальні посібники, хмарні засоби оцінювання навчальних досягнень, хмарні навчальні лабораторії, хмарні довідники, хмарні дидактичні демонстраційні ресурси, хмарні середовища моделювання, хмарні тренажери, хмарні практикуми, хмарні предметні середовища, хмарні навчально-методичні комплекси, хмарні програмно- методичні ресурси, хмарні навчально-методичні матеріали, хмарні тестові системи, хмарні операційні системи, хмарні системи підтримки навчання, хмарні комунікаційні засоби. Розглянуто хмарні сервіси корпорації Microsoft: Microsoft Office (OneDrive, SharePoint, Microsoft Teams, Outlook, OneNote, Yammer) та Google (Gmail, Google Drive, Google Docs, Google Sites, Blogger, Google Meet, Google Keep, YouTube), а також визначено їх педагогічний потенціал використання в освітньому процесі. |
Опис: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2507 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14905 |
ISSN: | 2695-1592 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття1_Ткачук.pdf | 358,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.