Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14905
Назва: Педагогічний потенціал хмарних технологій на прикладі сервісів GOOGLE та MICROSOFT
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: хмарні технології
хмарні сервіси
освіта
освітній процес
освітні ресурси
підготовка фахівців
Дата публікації: 28-вер-2022
Видавництво: Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o.
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Педагогічний потенціал хмарних технологій на прикладі сервісів GOOGLE та MICROSOFT. Věda a perspektivy. 2022. №9(16). С.206-218
Короткий огляд (реферат): Нині в умовах пандемії та воєнного стану в Україні вимушено організовується дистанційне навчання практично в усіх освітніх закладах. Існує реальна потреба аналізу ІКТ засобів і технологій, які можна використати в освітньому процесі на різних етапах підготовки фахівця – теоретична, практична, організація самостійної роботи тощо. Актуальним в даному випадку стає використання хмарних технологій та сервісів, які надають широкі можливості організації дистанційного освітнього процесу. У роботі уточнено поняття хмарних ресурсів навчання, наведено їх класифікацію, описано хмарні сервіси та ресурси забезпечення освітнього процесу таких корпорацій Google та Microsoft. У роботі виділено такі хмарні ресурси для організації навчання: хмарні навчальні посібники, хмарні засоби оцінювання навчальних досягнень, хмарні навчальні лабораторії, хмарні довідники, хмарні дидактичні демонстраційні ресурси, хмарні середовища моделювання, хмарні тренажери, хмарні практикуми, хмарні предметні середовища, хмарні навчально-методичні комплекси, хмарні програмно- методичні ресурси, хмарні навчально-методичні матеріали, хмарні тестові системи, хмарні операційні системи, хмарні системи підтримки навчання, хмарні комунікаційні засоби. Розглянуто хмарні сервіси корпорації Microsoft: Microsoft Office (OneDrive, SharePoint, Microsoft Teams, Outlook, OneNote, Yammer) та Google (Gmail, Google Drive, Google Docs, Google Sites, Blogger, Google Meet, Google Keep, YouTube), а також визначено їх педагогічний потенціал використання в освітньому процесі.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2507
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14905
ISSN: 2695-1592
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття1_Ткачук.pdf358,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.