Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагополучна, Анастасія Геннадіївна-
dc.contributor.authorЛяховська, Неля Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-11-16T12:08:17Z-
dc.date.available2022-11-16T12:08:17Z-
dc.date.issued2022-03-31-
dc.identifier.citationBlahopoluchna , A. H., & Liakhovska , N. INFLUENCE OF EXTERNAL AND INTERNAL FACTORS ON CHANGE IN CONDUCT OF CONSUMER SERVICE CONSUMERS. Economies’ Horizons, (1(19), 56–63.uk_UA
dc.identifier.issn2522-9273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14910-
dc.descriptionhttp://eh.udpu.edu.ua/article/view/259406uk_UA
dc.description.abstractАнотація. Поведінка споживача передбачає певні рішення, діяльність, ідеї або досвід, який задовольняє потреби та бажання споживачів. Це стосується всіх видів діяльності, безпосередньо пов’язаних з отриманням, споживанням і розпорядженням продуктами та послугами, включаючи процеси прийняття рішень. На процес прийняття рішення впливають багато факторів. Вони можуть бути психологічними, соціальними, культурними, економічними, особистісними та організаційними. Ці фактори впливають на споживчу поведінку людей, що в кінцевому підсумку впливає на вибір споживачів щодо користування послугами індустрії гостинності. Психологічними факторами, що впливають на поведінку споживача, є мотивація, сприйняття та ставлення. Соціальні чинники становлять родину, групи, роль і статус. До культурних факторів належать культура, субкультура та соціальний клас. Економічні фактори включають особистий дохід, дохід сім'ї,та очікування доходу. Інші фактори, які є особистими, включають вік, професію, дохід та стиль життя. Поведінка є організаційним фактором, який включає маркетингові стратегії, організацію роботи, назву бренду та імідж компанії, і не в останню чергу фактори, які впливають на вибір споживачів – це зовнішні екологічні фактори, які включають економічні, політичні, соціальні, правові, технології та конкуренціюuk_UA
dc.publisherУДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC: 640;-
dc.subjectповедінка споживачів, зовнішні фактори, внутрішні фактори, послуги гостинності.uk_UA
dc.titleВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ФАКТОРІВ НА ЗМІНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.