Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-16T12:33:31Z-
dc.date.available2022-11-16T12:33:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПоворознюк І.М. Формування та реалізація антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності в період пандемії COVID-19 Економіка та суспільство. 2021. №29.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0072-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14921-
dc.descriptionhttps://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/552/530uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню актуальним питанням антикризового управління на підприємствах інду-стрії гостинності в період пандемії COVID-19. У статті розкриваються проблеми розвитку підприємств індустрії гостинності, як у світі так і в Україні в період пандемії COVID-19, описуються особливості формування та реалізації антикризового управління відомих світових готельних мереж. Аналізуються основні стратегічні під-ходи антикризового управління, доведено, що COVID-19 підштовхує компанії до швидких змін в організації та плануванні роботи і ставить під загрозу стійкі системи управління. Визначено, що керівники підприємств інду-стрії гостинності повинні забезпечити такі умови організації, щоб їхні підприємства могли продовжувати пра-цювати через безпрецедентний зрив та швидко вирішувати питання стабільності важливих бізнес-процесів. Обгрунтовано, що визначальними елементами антикризової стратегії є рішення про використання ресурсів, адаптація до зовнішнього середовища, внутрішня координація, створення тривалих конкурентних переваг.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;30-
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectстратегія підприємствuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.titleФормування та реалізація антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності в період пандемії COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeФормування та реалізація антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності в період пандемії COVID-19uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
текст статті Поворознюк.pdf315,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.