Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14924
Назва: Franchising of the restaurant industry in war conditions
Інші назви: Франчайзинг ресторанного господарства в умовах війни
Автори: Благополучна, Анастасія Геннадіївна
Ключові слова: ресторанний бізнес
франчайзинг
війна
наслідки війни
Дата публікації: 5-тра-2022
Видавництво: Технодрук
Бібліографічний опис: Blahopoluchna A. Н. Franchising of the restaurant industry in war conditions. Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект: матеріали міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022. С. 326-329.
Короткий огляд (реферат): Серед основних проблем, з якими зіткнувся ресторанний бізнес, були: паніка, відтік кадрів, логістика, розірвання договорів на поставку товарів, комунікаційна підтримка в усіх точках Після перших тижнів шоку ресторанний бізнес переорієнтувався на приготування простих і найпопулярніших страв. Такою була випічка, хліб та хлібобулочні вироби. Сьогодні попит на франшизи становить 5% зі 100. Ці 5% припадає на підприємства з повним циклом виробництва та дешевою сировиною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14924
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Франчайзинг в ресторанному бізнесі.pdf198,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.