Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-11-16T12:43:09Z-
dc.date.available2022-11-16T12:43:09Z-
dc.date.issued2022-09-14-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Перспективи використання технологій QR-кодів та доповненої реальності у підручниках нового покоління. Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу: збірник тез доповідей. Київ : Педагогічна думка. 2022. С. 224-226uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14926-
dc.description.abstractПитання розробки та використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі є предметом обговорення в різних колах наукової спільноти. Аналізу піддаються багато ключових питань, що стосуються галузі освіти – організація освітнього процесу в умовах воєнного стану, розробка освітнього контенту, розвиток освітнього середовища, формальна та інформальна освіта, організація різних режимів роботи учасників освітнього процесу та інші. Серед цих важливих питань чільне місце займає питання розробки та впровадження сучасних навчально-методичних матеріалів, в тому числі книг, підручників, посібників тощо. Це питання гостро піднімається саме зараз, оскільки освітяни опинились у ситуації, коли освітній процес потрібно організовувати у різних режимах – дистанційному, змішаному, очному. Знаходячись по той бік екрану, учителеві потрібно вміти утримати увагу учня, зацікавити, застосувати таку педагогічну технологію, яка змусить учня задуматись і працювати самостійно. Використання технології QR-кодів та доповненої реальності в сучасних підручниках мають значний педагогічний потенціал для підвищення ефективності освітнього процесу. Їх використання дає змогу забезпечити не тільки індивідуальну роботу, але й групову роботу учнів, в тому числі, в умовах дистанційного режиму навчання.uk_UA
dc.publisherПедагогічна думкаuk_UA
dc.subjectQR-кодиuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectпідручник нового поколінняuk_UA
dc.subjectУчительuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectAugmented realityuk_UA
dc.titleПерспективи використання технологій QR-кодів та доповненої реальності у підручниках нового поколінняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Ткачук_тези.pdf421,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.