Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14938
Назва: МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Автори: Паршукова, Леся Миколаївна
Паршуков, Сергій Васильович
Ключові слова: Нова українська школа
цифрові сервіси
майбутній вчитель інформатики
стандарт вчителя
освітня діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економічний інститут (Чехія).
Бібліографічний опис: Паршукова Л., Паршуков С. Можливості інтерактивних сервісів для вдосконалення підготовки майбутніх вчителів інформатики Нової української школи. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2022
Короткий огляд (реферат): Професійний стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти» Нової української школи включає цілий ряд професійних компетенцій, а саме: мовно-комунікаційну, предметно-методичну, психологічну, емоційно-естетичну, партнерську, інклюзивну, проектувальну, здоров’язбережувальну, прогностичну, організаційну, оцінювально-аналітичну, інноваційну, рефлексивну та інформаційну-цифрову. Під інформаційно-цифровою компетенцією розуміють здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі, ефективно використовувати наявні та, за потреби, створювати авторські цифрові освітні ресурси, а також критично оцінювати інформацію, вміло оперуючи нею в освітньому процесі ЗЗСО. Сучасний вчитель має вміти ефективно застосовувати інноваційні освітні технології та проектувати індивідуальну траєкторію розвитку суб’єкту навчання.
Опис: URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/1422/1419.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14938
ISSN: 2695-1584
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.