Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14939
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЦИФРОВИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ РОЗРОБКИ ІНФОГРАФІКИ ТА СУЧАСНИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ З ІНФОРМАТИКИ
Автори: Паршукова, Леся Миколаївна
Ключові слова: інфографіка
інноваційні цифрові сервіси
дидактичні матеріали
інформатика
освітня діяльність
Дата публікації: лют-2022
Видавництво: Міжнародний економічний інститут (Чехія).
Бібліографічний опис: Паршукова Л. Використання інноваційних цифрових сервісів для розробки інфографіки та сучасних дидактичних матеріалів з інформатики Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2022. 2(9). С.186-195.
Короткий огляд (реферат): До сучасного педагога Нової української школи сьогодення ставить ряд вимог, які є актуальними та затребуваними на ринку праці. Це тайм-менеджмент і вміння будувати та втілювати траєкторію самоосвіти. Значущим освітнім результатом у плані здійснення професійної діяльності педагога має стати вміння оперувати сучасними технологіями та засобами навчання, напрацювання власного досвіду у сфері використання інноваційних цифрових сервісів і технологій для розробки інфографіки та сучасних дидактичних матеріалів з інформатики. Отже, нині перед вчителем інформатики сучасного закладу освіти стоїть проблема вибору інформаційних ресурсів для проектування персональної траєкторії професійного розвитку, а також використання в освітньому просторі не лише готової друкованої дидактичної продукції, яка зачасту швидко застаріває і є неактуальною, а й розробляти автентичну, яка буде інноваційною, дієвою, сприятиме розв’язанню актуальних завдань дидактичного та творчого характеру на уроці.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/1216/1214
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14939
ISSN: 2695-1584
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.