Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2022-11-30T08:40:32Z-
dc.date.available2022-11-30T08:40:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкаченко І.А., Краснобокий Ю.М. Роль інтеграційних процесів у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство». Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця : ВДПУ, 2022. № 2. С. 78−87.uk_UA
dc.identifier.otherDOI: 10.31652/2786-5754-2022-2-78-87-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14957-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу сучасних ідей, моделей, гіпотез, теорій та власного доробку авторів схарактеризовано методичні підходи щодо практичного впровадження освітніх технологій інтегративного змісту у процес фахової підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство».uk_UA
dc.publisherВДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011-051:5-044.247-
dc.subjectінтеграція знаньuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі природничих наукuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectприродничо-наукові дисципліниuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.titleРоль інтеграційних процесів у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.