Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14974
Назва: Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти
Інші назви: Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти
Автори: Вінницька, Оксана Анатоліївна
Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: гейміфікація
освітній процес
заклади вищої освіти
освітні інструменти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського»
Бібліографічний опис: Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С . 38-40.
Короткий огляд (реферат): Сучасні цифрові технології, дистанційна освіта, онлайн-навчання, вимагають розвитку та впровадження креативних напрямків в освітньому процесі. Сучасна освіта інтенсивно використовує інформаційно-комп’ютерні технології, створюючи передумови для використання нових методів і підходів до реалізації активного навчання. Одним із методів є гейміфікація.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14974
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Vinnytska O._Korniienko2022.pdf5,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.