Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14974
Назва: | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти |
Інші назви: | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти |
Автори: | Вінницька, Оксана Анатоліївна Корнієнко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | гейміфікація освітній процес заклади вищої освіти освітні інструменти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С . 38-40. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні цифрові технології, дистанційна освіта, онлайн-навчання, вимагають розвитку та впровадження креативних напрямків в освітньому процесі. Сучасна освіта інтенсивно використовує інформаційно-комп’ютерні технології, створюючи передумови для використання нових методів і підходів до реалізації активного навчання. Одним із методів є гейміфікація. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14974 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Vinnytska O._Korniienko2022.pdf | 5,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.