Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлатвінська, Анна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-12-01T12:52:26Z-
dc.date.available2022-12-01T12:52:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationSlatvinska Anna Analysis of conceptual and categorical apparatus Of rehabilitation teachers training to work In inclusive education. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип 55. Т.3. С. 213-221.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14977-
dc.descriptionhttp://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_3/33.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу уточнити категоріальний апарат дослідження. На основі аналізу понять «інвалідність» «непрацездатність», «особливі потреби дітей», «порушення розвитку», «дезадаптація», «діти групи ризику», «проблемні діти», «діти з аномальним розвитком», «діти з інвалідністю», «діти з обмеженими можливостями», «особливі діти», «виняткові діти» уточнено терміни «діти з особливими освітніми потребами», «інклюзивне навчання». Доведено, що «діти з особливими освітніми потребами» ‒ це діти з відхиленням у розвитку, внаслідок якого відбувається обмеження можливостей їх участі в традиційному освітньому процесі, що викликає у них особливі потреби в спеціалізованій педагогічній допомозі, яка дозволяє долати ці обмеження, труднощі. Визначено умови успішної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Встановлено, що інклюзивне навчання включає створення спеціальних умов (комплекс індивідуальних навчальних програм, планів, методичних матеріалів, літератури) та адекватних зовнішніх умов (необхідний рівень комфортності, спеціалізовані засоби пересування та організація адаптивних навчальних місць, дистанційні засоби навчання, інноваційні методи та інформаційно комунікаційні освітні технології) для дітей з особливими освітніми потребами з метою пристосування до їх потреб.uk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectдезадаптаціяuk_UA
dc.subjectдіти групи ризикуuk_UA
dc.subjectдіти з інвалідністюuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів-реабілітологівuk_UA
dc.titleANALYSIS OF CONCEPTUAL AND CATEGORICAL APPARATUS OF REHABILITATION TEACHERS TRAINING TO WORK IN INCLUSIVE EDUCATIONuk_UA
dc.title.alternativeАНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНОГО АПАРАТУ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
33.pdf347,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.