Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorНещадим, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorБлагополучна, Анастасія Генадіївна-
dc.date.accessioned2022-12-05T08:51:21Z-
dc.date.available2022-12-05T08:51:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPovorozniuk I., Kyryliuk I., Neshchadym L., Lytvyn O., Blahopoluchna A. Formation of theoretical and Methodological foundations for the Development of service industry in the Hospitality industry. Sciences of Europe. Praha, Czech Republic. № 93 (2022). Vol. 1. p.25-19uk_UA
dc.identifier.otherDOI: 10.5281/zenodo.6579846-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15000-
dc.descriptionhttps://www.europe-science.com/wp-content/uploads/2022/05/Sciences-of-Europe-No-93-2022.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питань щодо формування теоретико-методологічних засад розвитку сервісології індустрії гостинності. Доведено, що сервісологія допомагає обґрунтувати норми і правила, регулює стосунки у сфері сервісу. Сервіс як система індивідуального обслуговування, передбачає ком- плекс організаційних, технічних і технологічних видів діяльності, які забезпечують комфортність жит- тєдіяльності людей. Визначено, що одним із головних напрямів подальшого розвитку сервісології можна назвати ро- зробку та застосування у сфері послуг приватних методик, моделей для опису, проєктування, аналізу і оцінки якості або конкурентоспроможності послуг.uk_UA
dc.publisherSciences of Europeuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectсервісологіяuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectсервісна діяльністьuk_UA
dc.subjectготельний та ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UA
dc.titleFormation of theoretical and Methodological foundations for the Development of service industry in the Hospitality industryuk_UA
dc.title.alternativeФормування теоретико-методологічних засад розвитку обслуговування в індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Sciences-of-Europe-No-93-2022.pdf3,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.