Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінницька, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorКорнієнко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-06T14:25:31Z-
dc.date.available2022-12-06T14:25:31Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationВінницька О.А., Корнієнко Т.О. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти. Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С. 38-40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048-
dc.description.abstractВизначено, що впровадження принципів гейміфікації в освітній процес закладу вищої освіти виступає зручним інструментом підвищення якості отриманих знань, який одночасно є корисним як для викладачів, так і для студентської аудиторії. Використання ігрових технологій допомагає розширити можливості донесення нового матеріалу і практичних знань до аудиторії, підвищує ступінь і швидкість їх закріплення студентами. Таким чином, ігрові методики сьогодні стають тим ключем, за допомогою якого студенти хочуть навчатися.uk_UA
dc.publisherУніверситет Ушинського, Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.013+378(01)-
dc.subjectЦифровф технологіїuk_UA
dc.subjectгейміфікайіяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Одеса репозитарій.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.