Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вінницька, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Корнієнко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T14:25:31Z | - |
dc.date.available | 2022-12-06T14:25:31Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.citation | Вінницька О.А., Корнієнко Т.О. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти. Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С. 38-40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048 | - |
dc.description.abstract | Визначено, що впровадження принципів гейміфікації в освітній процес закладу вищої освіти виступає зручним інструментом підвищення якості отриманих знань, який одночасно є корисним як для викладачів, так і для студентської аудиторії. Використання ігрових технологій допомагає розширити можливості донесення нового матеріалу і практичних знань до аудиторії, підвищує ступінь і швидкість їх закріплення студентами. Таким чином, ігрові методики сьогодні стають тим ключем, за допомогою якого студенти хочуть навчатися. | uk_UA |
dc.publisher | Університет Ушинського, Одеса | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.013+378(01) | - |
dc.subject | Цифровф технології | uk_UA |
dc.subject | гейміфікайія | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Одеса репозитарій.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.