Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15054
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-07T09:47:18Z | - |
dc.date.available | 2022-12-07T09:47:18Z | - |
dc.date.issued | 2022-04-14 | - |
dc.identifier.citation | Білан В. А. ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ Acta Paedagogica Volynienses, 1(1), 141–151. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15054 | - |
dc.description | https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.23 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито питання організації психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із розладами аутистичного спектру та проведено навчальний експеримент, який складався з декількох етапів. На кожному етапі була розроблена та адаптована освітня програма як для групи (класу), так й індивідуальна для кожного учня з розладами аутистичного спектру, що складалася з трьох блоків: базового, програм корекції порушень пізнавальної сфери та програм корекції емоційно-вольового розвитку. Таким чином, під час проведення навчального експерименту ми виявили, що навчання учня з розладами аутистичного спектру в закладі загальної середньої освіти доцільно починати у корекційних класах малої наповнюваності з подальшим переходом такого учня в інклюзивний клас.Відповідне навчання може охоплювати кілька етапів: адаптаційно-діагностичний, змістово-організаційний, результативно-рефлексивний. Проте і під час адаптаційно-діагностичного етапу всім дітям необхідна соціальна інтеграція в школі. Після закінчення адаптаційно-діагностичного етапу в учнів із розладами аутистичного спектру формуються основи навчальної поведінки, а взаємодія і спілкування з дітьми та дорослими стають більш адекватними і відповідними соціальним нормам. | uk_UA |
dc.publisher | Acta Paedagogica Volynienses | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | UDC 376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76; | - |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | розлади | uk_UA |
dc.subject | аутистичний спектр | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk_UA |
dc.subject | адаптовані програми | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.title | ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORTFOR PRIMARY SCHOOL CHILDREN HAVING AUTISM SPECTRUM DISORDERS | uk_UA |
dc.title.alternative | ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
423-Текст статті-786-1-10-20220414 (1).pdf | 289,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.