Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-12-07T09:47:18Z-
dc.date.available2022-12-07T09:47:18Z-
dc.date.issued2022-04-14-
dc.identifier.citationБілан В. А. ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ Acta Paedagogica Volynienses, 1(1), 141–151.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15054-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.23uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито питання організації психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із розладами аутистичного спектру та проведено навчальний експеримент, який складався з декількох етапів. На кожному етапі була розроблена та адаптована освітня програма як для групи (класу), так й індивідуальна для кожного учня з розладами аутистичного спектру, що складалася з трьох блоків: базового, програм корекції порушень пізнавальної сфери та програм корекції емоційно-вольового розвитку. Таким чином, під час проведення навчального експерименту ми виявили, що навчання учня з розладами аутистичного спектру в закладі загальної середньої освіти доцільно починати у корекційних класах малої наповнюваності з подальшим переходом такого учня в інклюзивний клас.Відповідне навчання може охоплювати кілька етапів: адаптаційно-діагностичний, змістово-організаційний, результативно-рефлексивний. Проте і під час адаптаційно-діагностичного етапу всім дітям необхідна соціальна інтеграція в школі. Після закінчення адаптаційно-діагностичного етапу в учнів із розладами аутистичного спектру формуються основи навчальної поведінки, а взаємодія і спілкування з дітьми та дорослими стають більш адекватними і відповідними соціальним нормам.uk_UA
dc.publisherActa Paedagogica Volyniensesuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC 376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76;-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectрозладиuk_UA
dc.subjectаутистичний спектрuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectадаптовані програмиuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.titleORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORTFOR PRIMARY SCHOOL CHILDREN HAVING AUTISM SPECTRUM DISORDERSuk_UA
dc.title.alternativeДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
423-Текст статті-786-1-10-20220414 (1).pdf289,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.