Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешітник, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:21:17Z-
dc.date.available2022-12-08T07:21:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРешітник Ю., Ільніцька К. Використання платформи GO-LAB для організації дослідницько-орієнтованого навчання з фізики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022. Вип. 1(25). С. 49-59.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15067-
dc.descriptionhttp://psv.udpu.edu.ua/article/view/258471uk_UA
dc.description.abstractРозкрито сутність та проаналізовано особливості використання технології дослідницького навчання в підготовці майбутніх учителів природничих наук. Наведено порівняльну характеристику традиційної технології та технології дослідницько-орієнтованого навчання. Проаналізовано можливості екосистеми Go-Lab для формування дослідницького мислення майбутніх учителів природничих наук. Представлено методику, розкрито структуру та зміст усіх етапів дослідницько-орієнтованого навчання на основі платформи Go-Lab. Реалізацію запропонованого підходу продемонстровано на прикладі розробки дослідницького навчального простору із загальної фізики «Рух тіла, кинутого під кутом до горизонту».uk_UA
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителяuk_UA
dc.subjectдослідницько-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectGo-Labuk_UA
dc.subjectGraaspuk_UA
dc.subjectдослідницький навчальний простірuk_UA
dc.subjectзагальна фізикаuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectучитель природничих наукuk_UA
dc.titleВикористання платформи GO-LAB для організації дослідницько-орієнтованого навчання з фізикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Reshitnyk Yu.V., Ilnitska K.S..pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.