Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorМиколайко, Володимир Валерійович-
dc.contributor.authorПідгорний, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:25:46Z-
dc.date.available2022-12-08T07:25:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМартинюк М. Т, Миколайко В. В., Підгорний О. В., Хитрук В. І. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), 2021. С. 224-239uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071-
dc.descriptionhttp://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/250427uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностичноперспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований зміст навчанняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectвивчення основ спеціальної теорії відносностіuk_UA
dc.subjectочікувані (прогнозовані) результати навчанняuk_UA
dc.titleДобір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
250427-Текст статті-574717-3-10-20220106.pdf883,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.