Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:28:59Z-
dc.date.available2022-12-08T07:28:59Z-
dc.date.issued2022-10-25-
dc.identifier.citationТітова Л. О. Визначення засобів гейміфікації для впровадження в освітній процес. Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти: матеріали IV міжнар. науково-практ. онлайн-конф., м. Київ, 25 жовтня 2022 р. Київ, 2022. С. 201-202.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078-
dc.descriptionhttps://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/book-of-abstracts_ssi-iea_2022.pdfuk_UA
dc.publisherДНУ «Інститут освітньої аналітики»uk_UA
dc.subjectГейміфікаціяuk_UA
dc.subjectОсвітній процесuk_UA
dc.subjectІнформатизаціяuk_UA
dc.subjectІгрові засобиuk_UA
dc.subjectЗасоби гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectТехнологія гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectІгрова діяльністьuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕСuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
book-of-abstracts_ssi-iea_2022 (1).pdf352,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.