Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулдик, Галина Олексіївна-
dc.contributor.authorШулдик, Анатолій Володимирович-
dc.contributor.authorСингаївська, Ірина Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:38:35Z-
dc.date.available2022-12-08T07:38:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationSynhaivska, I., Shuldyk, A., & Shuldyk, H. (2022). Psychological factors in the formation of professionalism of principals of general secondary education institutions. Public Administration and Law Review, (1), 49–57. URL: https://doi.org/10.36690/2674-5216-2022-1-48uk_UA
dc.identifier.issn2674-5216-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15091-
dc.descriptionhttps://public.scnchub.com/palr/index.php/palr/article/view/129uk_UA
dc.description.abstractThe issues of the structure of professionalism and the influence of various factors on its development are the least covered in domestic scientific research.uk_UA
dc.publisherScientific Center of Innovative Researches OÜ (Estonia)uk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectструктура професіоналізмуuk_UA
dc.subjectкерівникuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середгьої освітиuk_UA
dc.titlePsychological factors in the formation of professionalism of principals of general secondary education institutions.uk_UA
dc.title.alternativeПсихологічні чинники формування професіоналізму керівників закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
palr-2022-9-1-49-57.pdf229,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.