Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:47:33Z-
dc.date.available2022-12-08T07:47:33Z-
dc.date.issued2021-03-25-
dc.identifier.citationТрофаїла Н. Д. Професійна підготовка педагогів спеціальної та інклюзивної освіти. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 177–180.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15105-
dc.description.abstractОднією з тенденцій розвитку освіти у XXI столітті став розвиток якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами, рівний доступ до освіти всіх категорій дітей. На сучасному етапі головним напрямом у навчанні та вихованні дітей з особливостями психофізичного розвитку є інклюзивна освіта.Включення дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір національної школи України зумовлює новий підхід до спеціальної освіти. Інклюзивний освітній простір сьогодні забезпечує дитині, незалежно від особливостей її розвитку, рівний доступ до якісної освіти в умовах масових загальноосвітніх навчальних закладів.uk_UA
dc.publisherУмань : Візавіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.