Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:48:09Z-
dc.date.available2022-12-08T07:48:09Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.citationТрофаїла Н.Д. Емоційна культура виховатедя: погляд на проблему. «Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Історія», Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка»)»: журнал. 2022. № 1(1) 2022. С. 428 - 440.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15106-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні підходи до розуміння терміна «емоційна культура», розглядається проблема взаємозв'язку емоційної культури майбутнього вихователя та його світоглядних позицій, їх значення в професійній готовності студента. Уточнено зміст поняття «емоційна культура», визначено складові компоненти емоційної культури. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми емоційної культури.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.2.011.3-
dc.subjectсвітоглядні позиціїuk_UA
dc.subjectоцінно-ціннісні знанняuk_UA
dc.subjectемоційна культураuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleЕмоційна культура вихователя: погляд на проблемуuk_UA
dc.title.alternativeЕмоційна культура вихователя: погляд на проблемуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2148-Текст статті-2156-1-10-20220804.pdf278,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.