Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15154
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:04:25Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T09:04:25Z | - |
dc.date.issued | 2022-05-25 | - |
dc.identifier.citation | Гарбар С. В. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15154 | - |
dc.description.abstract | використання мультиплікаційних фільмів – це сучасний і дієвий засіб навчання і виховання, що виконує освітню, розвивальну і виховну функції, які діють в органічній єдності. Відтак, сприяють формуванню у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконаленню пізнавальних умінь і навичок | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022 | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378 У 52; | - |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | мультиплікаційні фільми | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Збірник Наука. Освіта. Молодь. 2022, Ч.1.pdf | 2,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.