Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15167
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бегас, Людмила Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:15:40Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T09:15:40Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-29 | - |
dc.identifier.citation | Бегас Л. Д., Білан В. А.ПРОБЛЕМА АВТОНОМНИХ СЛІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯ..Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Випуск 30, Т.2. 2020, С. 107-111. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15167 | - |
dc.description | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/30/part_2/23.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено негативні наслідки автономного мовлення, яке є результатом спотворення дітьми слів дорослих на ран- ній стадії правильної вимови та переходу до оволодіння мовою «дорослого». Оскільки ця проблема виникає через неправильне спілку- вання батьків і дітей, автори дають поради щодо того, як уникнути появи автономних слів у мовленні дітей і сприяти створенню гармонійно розвиненої, здорової, розумної, успішної та добре розмовної особистості. Питання нормального розвитку мовлення дітей і попередження його розладів має велике соціальне значення. Мовленнєвий розвиток кожної дитини індивідуальний. Під автономним мовленням дітей ми маємо на увазі форму мови, яку експерти вважають найбільш прийнятною для спілкування з маленькими дітьми, а не для нормального спілкування між дорослими. Залежно від різноманітності та якості мовленнєвого середовища дитини автономне мовлення може зберігатися тривалий час і порушу- вати її психічний розвиток. Є дві основні при- чини зупинки дитини на рівні автономного дитячого мовлення: використання дитячої балаканини дорослими та передбачення усіх бажань дитини відразу. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.2.015.311.81233; | - |
dc.subject | автономне мовлення | uk_UA |
dc.subject | авто- номні слова | uk_UA |
dc.subject | лепетання | uk_UA |
dc.subject | викривлення слів | uk_UA |
dc.subject | словотворчість | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМА АВТОНОМНИХ СЛІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | ПРОБЛЕМА АВТОНОМНИХ СЛІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
23.pdf | 159,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.