Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБегас, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:15:40Z-
dc.date.available2022-12-08T09:15:40Z-
dc.date.issued2020-12-29-
dc.identifier.citationБегас Л. Д., Білан В. А.ПРОБЛЕМА АВТОНОМНИХ СЛІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯ..Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Випуск 30, Т.2. 2020, С. 107-111.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15167-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/30/part_2/23.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено негативні наслідки автономного мовлення, яке є результатом спотворення дітьми слів дорослих на ран- ній стадії правильної вимови та переходу до оволодіння мовою «дорослого». Оскільки ця проблема виникає через неправильне спілку- вання батьків і дітей, автори дають поради щодо того, як уникнути появи автономних слів у мовленні дітей і сприяти створенню гармонійно розвиненої, здорової, розумної, успішної та добре розмовної особистості. Питання нормального розвитку мовлення дітей і попередження його розладів має велике соціальне значення. Мовленнєвий розвиток кожної дитини індивідуальний. Під автономним мовленням дітей ми маємо на увазі форму мови, яку експерти вважають найбільш прийнятною для спілкування з маленькими дітьми, а не для нормального спілкування між дорослими. Залежно від різноманітності та якості мовленнєвого середовища дитини автономне мовлення може зберігатися тривалий час і порушу- вати її психічний розвиток. Є дві основні при- чини зупинки дитини на рівні автономного дитячого мовлення: використання дитячої балаканини дорослими та передбачення усіх бажань дитини відразу.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.2.015.311.81233;-
dc.subjectавтономне мовленняuk_UA
dc.subjectавто- номні словаuk_UA
dc.subjectлепетанняuk_UA
dc.subjectвикривлення слівuk_UA
dc.subjectсловотворчістьuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА АВТОНОМНИХ СЛІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeПРОБЛЕМА АВТОНОМНИХ СЛІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
23.pdf159,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.