Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197
Назва: | Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності |
Автори: | Роєнко, Людмила Миколаївна Комар, Ольга Анатоліївна Дячук, Павло Вікторович |
Ключові слова: | педагогічні умови, самооцінка молодші школярі, навчальна діяльність, мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний компоненти спільна навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch |
Бібліографічний опис: | Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. С. 797–832 |
Серія/номер: | ;8.11 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання. На основі вивчення й аналізу філософської і психолого-педагогічної літератури, здійснено системний аналіз теорії та практики формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності та визначено дидактичні умови, що сприяють ефективності цього процесу: мотивація учнів до самооцінної діяльності; включення педагогом учнів до систематичного і послідовного процесу самоаналізу в умовах спільної навчальної діяльності; поетапність формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно практичного компонентів самооцінки; опора на традиції гуманістичної освіти, формування гуманних взаємин між учасниками освітнього процесу, підтримка позитивного емоційного стану молодших школярів у процесі самооцінювання навчальної діяльності, надання їм своєчасної допомоги. У роботі узагальнено сутність поняття «самооцінка», її структуру, функції та особливості формування у процесі навчання; окреслено можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. У дослідженні здобуто нові дані про зміни, що відбуваються в самооцінці молодших школярів під впливом систематичного введення у процес спільної навчальної роботи визначених дидактичних умов, доведено їх ефективність. |
Опис: | https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2021/12/Monograph/Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197 |
ISSN: | 978-1-63972-068-2 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf | 8,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.