Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197
Назва: Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності
Автори: Роєнко, Людмила Миколаївна
Комар, Ольга Анатоліївна
Дячук, Павло Вікторович
Ключові слова: педагогічні умови, самооцінка
молодші школярі, навчальна діяльність,
мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний компоненти
спільна навчальна діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch
Бібліографічний опис: Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. С. 797–832
Серія/номер: ;8.11
Короткий огляд (реферат): Стаття є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання. На основі вивчення й аналізу філософської і психолого-педагогічної літератури, здійснено системний аналіз теорії та практики формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності та визначено дидактичні умови, що сприяють ефективності цього процесу: мотивація учнів до самооцінної діяльності; включення педагогом учнів до систематичного і послідовного процесу самоаналізу в умовах спільної навчальної діяльності; поетапність формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно практичного компонентів самооцінки; опора на традиції гуманістичної освіти, формування гуманних взаємин між учасниками освітнього процесу, підтримка позитивного емоційного стану молодших школярів у процесі самооцінювання навчальної діяльності, надання їм своєчасної допомоги. У роботі узагальнено сутність поняття «самооцінка», її структуру, функції та особливості формування у процесі навчання; окреслено можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. У дослідженні здобуто нові дані про зміни, що відбуваються в самооцінці молодших школярів під впливом систематичного введення у процес спільної навчальної роботи визначених дидактичних умов, доведено їх ефективність.
Опис: https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2021/12/Monograph/Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197
ISSN: 978-1-63972-068-2
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf8,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.