Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-12-09T07:34:42Z-
dc.date.available2022-12-09T07:34:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГуменюк А. В., Гарматюк О. В. Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 181-187.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15210-
dc.descriptionhttps://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/2039/6565657067uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено кон’юнктуру на внутрішньому та зовнішньому ринках з метою аналізу пропозиції на різні види овочів на ринку України та факторів впливу на них.uk_UA
dc.publisherЗахідноукраїнський національний університетuk_UA
dc.subjectкон’юнктураuk_UA
dc.subjectовочевий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectекономічні критеріuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світіuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2039-6565657990-1-PB.pdf654,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.