Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-01T06:22:50Z | - |
dc.date.available | 2023-02-01T06:22:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Павлюк В.І. Рефлексія як ефективний інструмент роботи вчителя початкової школи на уроках англійської мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2021. Вип 79.Т. 2. С.68-71. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанню рефлексивної діяльності на уроках англійської мови в початковій школі. Розглядається рефлексія як ефективний інструмент вчителя у викладанні англійської мови для молодших школярів. Розкривається сутність поняття «рефлексія» крізь призму праць вітчизня- них та зарубіжних науковців, підкреслюється значення прийомів рефлексії в навчанні молодших школя- рів. Акцентовано на етапах навчання на основі рефлексивного досвіду. Досліджено види рефлексії для 1-2 та 3-4 класів початкової школи, підкреслено важливість їх використання на уроках іноземних мов. Метою статті є розкриття сутності поняття «рефлексія» та теоретичне обґрунтування ета- пів педагогічної рефлексії для вчителя іноземної мови в початковій шшкол, визначення ефективності прийомів проведення рефлексії в початкових класах на уроках іноземної мови. У статті підкреслюється, що рефлексія на уроці – це спільна діяльність учнів і вчителя, яка дає змогу вдосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня, та сприяє створенню позитивної навчальної атмосфери, зокрема у вивченні іноземної мови. Водночас вивчення іноземної мови в початковій школі є важливим етапом для школярів у подальшій мовленнєвій діяль- ності в старших класах. Зазначається, що рефлексія для вчителя іноземної мови в початковій школі є віддзеркаленням його діяльності та діяльності його учнів на уроці, відгук яких визначає їхній рівень розуміння мови. | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійне зростання | uk_UA |
dc.subject | само- оцінка | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.title | РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
REFLEKSIIa YaK EFEKTYVNYI INSTRUMENT ROBOTY VChYTELIa POChATKOVOI ShKOLY NA UROKAKh ANHLIISKOI MOVY.pdf | 239,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.