Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-02-01T06:22:50Z-
dc.date.available2023-02-01T06:22:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПавлюк В.І. Рефлексія як ефективний інструмент роботи вчителя початкової школи на уроках англійської мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2021. Вип 79.Т. 2. С.68-71.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанню рефлексивної діяльності на уроках англійської мови в початковій школі. Розглядається рефлексія як ефективний інструмент вчителя у викладанні англійської мови для молодших школярів. Розкривається сутність поняття «рефлексія» крізь призму праць вітчизня- них та зарубіжних науковців, підкреслюється значення прийомів рефлексії в навчанні молодших школя- рів. Акцентовано на етапах навчання на основі рефлексивного досвіду. Досліджено види рефлексії для 1-2 та 3-4 класів початкової школи, підкреслено важливість їх використання на уроках іноземних мов. Метою статті є розкриття сутності поняття «рефлексія» та теоретичне обґрунтування ета- пів педагогічної рефлексії для вчителя іноземної мови в початковій шшкол, визначення ефективності прийомів проведення рефлексії в початкових класах на уроках іноземної мови. У статті підкреслюється, що рефлексія на уроці – це спільна діяльність учнів і вчителя, яка дає змогу вдосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня, та сприяє створенню позитивної навчальної атмосфери, зокрема у вивченні іноземної мови. Водночас вивчення іноземної мови в початковій школі є важливим етапом для школярів у подальшій мовленнєвій діяль- ності в старших класах. Зазначається, що рефлексія для вчителя іноземної мови в початковій школі є віддзеркаленням його діяльності та діяльності його учнів на уроці, відгук яких визначає їхній рівень розуміння мови.uk_UA
dc.publisherЗапоріжжяuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне зростанняuk_UA
dc.subjectсамо- оцінкаuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.titleРЕФЛЕКСІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
REFLEKSIIa YaK EFEKTYVNYI INSTRUMENT ROBOTY VChYTELIa POChATKOVOI ShKOLY NA UROKAKh ANHLIISKOI MOVY.pdf239,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.