Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15249
Назва: РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: рольова гра
дошкільники
метод навчання
іноземна мова
інноваційний підхід
Дата публікації: 2022
Видавництво: Полтава
Бібліографічний опис: Павлюк В. І. Рольова гра як метод навчання дошкільників англійської мови Стан та тенденції розвитку науки, освіти та суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 лютого 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2022. Ч. 1. С 7-8
Короткий огляд (реферат): Навчання дошкільників іноземним мовам є складним і багатоетапним завданням. Іноземна мова в дошкільному закладі освіти сприяє соціалізації особистості дитини, формуванню її особистісної культури (через знайомство з мовою та культурою іншого народу), розвиток мислення, пам’яті, уваги, уяви, тощо. Глобальний розвиток англійської мови в світі сприяє використанню вчителями інноваційних методик у викладанні англійської як другої іноземної мови. Розглядаючи казку як засіб вивчення іноземної мови необхідно звернутися до праць вітчизняних та зарубіжних науковців. Зокрема, А. Манукян та А. Дургарян стверджують, що використання казок у програмі вивчення англійської мови на початковому етапі є ідеальним та унікальним вступом до вивчення іноземної мови, оскільки останні представляють навчання дітям у мотивуючому та привабливому контексті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15249
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ROLOVA HRA YaK METOD NAVChANNIa.pdf237,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.