Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorКосовська, Катерина Федорівна-
dc.date.accessioned2023-02-01T12:50:07Z-
dc.date.available2023-02-01T12:50:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШеленкова Н. Л., Косовська К. Ф. Психологічна сутність реклами як засобу впливу. The 5 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (February 6-8, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. Рp. 497-499.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263-
dc.description.abstractАналіз найпоширеніших засобів маніпулювання свідомістю особистості останнім часом часто проводиться у психологічній літературі, і демонструє, що дедалі частіше спостерігається використання маніпулятивних технологій саме у рекламі.uk_UA
dc.publisherSSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectзасоби рекламиuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PSYKhOLOHIChNA_SUTNIST_REKLAMY_YaK_ZASOBU_VPLYVU.pdf8,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.