Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-02-02T07:00:04Z-
dc.date.available2023-02-02T07:00:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМороз Л. І., Міщенко М. С. Професійно-психологічний тренінг як засіб становлення майбутніх психологів. Габітус. №34. 2022. С. 80–84.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15279-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема професійно-психологічного тренінгу як засобу становлення майбутніх психологів. Розкрито теоретичні засади професійно-психологічного тренінгу. Вказано, що тренінг, як особлива технологія навчання, сприяє подоланню протиріччя між індивідуальним способом засвоєння знань при традиційному навчанні і колективним характером майбутньої професійної діяльності. Розглянуті результати опитування провідних психологів, які мали досвід тренінгової роботи, які вказують, що впровадження тренінгових технологій в органи внутрішніх справ повинно здійснюватися поступово та поетапно. Професійно-психологічний тренінг повинен забезпечувати ступеневе підвищення майстерності – від початкового рівня розвитку базових якостей і формування елементарних умінь, простих алгоритмів професійної діяльності (йдеться про вузько спрямовані тренінги спеціальних якостей та умінь), аж до синтетичних форм інтегрованого тренінгу (комплексне навчання), результатом якого є розвиток індивідуального стилю професійної діяльності в особливих, оперативно складних та нестандартних ситуаціях. Виявлено низку істотних протиріч у середовищі, яке створюється у професійному тренінгу: протиріччя між поставленою метою і готовністю учасників до відповідних змін; зміни у професійних та особистісних характеристиках під час тренінгу можливі, якщо об’єктивні характеристики життєдіяльності допускають їх. Визначено загальні завдання професійно-психологічного тренінгу та його переваги. Емоційна значущість ситуації та наявність відповідного досвіду у всіх учасників тренінгу сприяє продуктивній груповій рефлексії і фіксації вимог до особистості (бути уважним, співчувати, шукати реальні шляхи вирішення проблеми тощо), розвиток яких може стати метою та бажаним результатом спеціального професійно-психологічного тренінгу.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectпрофесійно-психологічний тренінгuk_UA
dc.subjectпсихологuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleПрофесійно-психологічний тренінг як засіб становлення майбутніх психологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття.pdf355,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.