Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15319
Назва: Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу
Автори: Казак, Юлія Юріївна
Ключові слова: групова робота
професійна підготовка
акмеологічний підхід
майбутній учитель німецької мови
Дата публікації: 2022
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Казак Ю. Ю. Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2022. Вип. 2. С. 76-88.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2]:378.147.091.31-059.2-027.236
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу ефективності застосування групової роботи при підготовці майбутніх учителів німецької мови в межах акмеологічного підходу. Репрезентовано результати, отримані під час експериментального дослідження серед здобувачів вищої освіти, умовно поділеного на дві частини – пасивну і рефлексивну, що мало на меті перевірку ефективності вищезазначеної стратегії в освітньому процесі, оскільки сучасна іншомовна освіта України здійснює пошук ефективних шляхів опанування іноземних мов.
Опис: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/262931
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15319
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Умань, 2022.pdf601,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.