Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2023-02-03T10:30:38Z-
dc.date.available2023-02-03T10:30:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКазак Ю. Ю. Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2022. Вип. 2. С. 76-88.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15319-
dc.descriptionhttp://znp.udpu.edu.ua/article/view/262931uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу ефективності застосування групової роботи при підготовці майбутніх учителів німецької мови в межах акмеологічного підходу. Репрезентовано результати, отримані під час експериментального дослідження серед здобувачів вищої освіти, умовно поділеного на дві частини – пасивну і рефлексивну, що мало на меті перевірку ефективності вищезазначеної стратегії в освітньому процесі, оскільки сучасна іншомовна освіта України здійснює пошук ефективних шляхів опанування іноземних мов.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2]:378.147.091.31-059.2-027.236-
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель німецької мовиuk_UA
dc.titleЕфективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Умань, 2022.pdf601,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.