Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15319
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казак, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:30:38Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T10:30:38Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Казак Ю. Ю. Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2022. Вип. 2. С. 76-88. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15319 | - |
dc.description | http://znp.udpu.edu.ua/article/view/262931 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу ефективності застосування групової роботи при підготовці майбутніх учителів німецької мови в межах акмеологічного підходу. Репрезентовано результати, отримані під час експериментального дослідження серед здобувачів вищої освіти, умовно поділеного на дві частини – пасивну і рефлексивну, що мало на меті перевірку ефективності вищезазначеної стратегії в освітньому процесі, оскільки сучасна іншомовна освіта України здійснює пошук ефективних шляхів опанування іноземних мов. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2]:378.147.091.31-059.2-027.236 | - |
dc.subject | групова робота | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель німецької мови | uk_UA |
dc.title | Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Умань, 2022.pdf | 601,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.