Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:29:42Z-
dc.date.available2023-03-27T07:29:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльності. Acta Paedagogica Volynienses. (2). 2022. С. 30–36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15338-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано про-блему підготовки вихователів до використання інноваційних технологій і запропоновано її системне розв’язання, що уможливлює удосконалення формування змісту та педагогічного інструментарію професійної підготовки фахівців. Акцентовано увагу на особливостях реалізації інновацій в дошкільній освіті; окреслено вимоги до вихо-вателів дошкільних закладів у контексті реалізації ними освітніх інновацій; виявлено сучасні тенденції підготов-ки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності в зарубіжній теорії і практиці. Визначено провідну роль новітніх технологій у практиці дошкільної освіти та доцільність їх використання фахівцями дошкільної освіти.Окреслено напрями вдосконалення змісту підготовки майбутнього вихователя до реалізації сучасних техно-логій у закладах дошкільної освіти.Отже, одне з найважливіших завдань, що стоїть сьогодні перед закладом вищої освіти – підготовка фахівця, здатного здійснювати інноваційну професійну діяльність. Особливо актуальною ця проблема є в аспекті під-готовки педагогів для системи дошкільної освіти. Особливості реалізації інновацій у дошкільній освіті, ґрун-товність вимог до вихователів дошкільних закладів, які є віддзеркаленням їхньої здатності до розроблення, апробації, впровадження і застосування педагогічних інновацій, вимагають організації спеціальної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності. Формування готовності до інно-ваційної педагогічної діяльності має розпочинатися вже на етапі фахової підготовки фахівців у закладах вищої педагогічної освіти, що вимагає проектування і практичної реалізації відповідної системи підготовки майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності з урахуванням напряму підготовки та спеціальності.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзміст підготовкиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
546-Текст статті-1020-1-10-20220610.pdf344,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.