Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володиммирівна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-03-28T10:56:15Z-
dc.date.available2023-03-28T10:56:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід особистісного розвитку дитини дошкільного віку в умовах кризових явищ суспільства : кол. моногр. / [О. Г. Бутенко, Н. П. Кравчук, О. О. Авраменко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2022. – 263 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15353-
dc.description.abstractМонографія є спробою узагальнити досягнення наукового колективу кафедри психології та педагогіки розвитку дитини за напрямами: психолого-педагогічні засади особистісного розвитку дитини в умовах кризових явищ суспільства; нормативно-правове забезпечення організації освітнього процесу в умовах воєнного стану; особливості формування Я-концепції дітей дошкільного віку; корекції деструктивних емоцій і почуттів; формування навичок безпечного спілкування у дітей з близькими і чужими людьми та ціннісного ставлення до себе як складової соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, здобувачів, які цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку, та вихователів закладів дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherУмань : Візавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.98:373.2(02)-
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід особистісного розвитку дитини дошкільного віку в умовах кризових явищ суспільстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Монографія 2022.pdf259,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.