Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, Любов Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T11:17:13Z | - |
dc.date.available | 2023-06-26T11:17:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Тітова Л. Засоби освітньої гейміфікації у формуванні медіаграмотності здобувачів освіти. Modern engineering and innovative technologies. 2023. Т. 03, № 26. С. 108–115. URL: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460 | - |
dc.description | https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037 | uk_UA |
dc.description.abstract | На даний час, коли ми можемо отримати безперебійний доступ до інформації, важливо вміти сприймати її критично, аналізувати та правильно використовувати у своїй життєдіяльності. Тому важливим аспектом підготовки здобувачів освіти різних рівнів є формування їхньої медіаграмотності. Процес формування медіаграмотності розпочинається з початкової школи у процесі вивчення мовно- літературної галузі та з переходом до базової школи продовжується під час вивчення інформатики. Одним із засобів, що сприяють формування медіаграмотності, як елемента інформаційно-цифрової компетентності, є технологія гейміфікації. Освітні онлайн-ігри «Медіазнайко» та «Пригоди Літератуса» є цікавими інтерактивними інструментами, що дають змогу ознайомити здобувача з поняттями «медіа», «інформація», з історією створення засобів масової інформації та нормативними документами, що регулюють діяльність медіа в Україні, навчають критичного мислення, здатності до аналізу інформації та правильного використання в особистому та професійному житті, а також формують їхню інформаційно-цифрову компетентність, як одну з ключових для життя. Використання таких засобів під час освітнього процесу дозволяє підвищити пізнавальний інтерес та мотивацію до навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Sergeieva&Co | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.3:[37.017:004.382](045) | - |
dc.subject | Медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | Медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | Медіа | uk_UA |
dc.subject | Інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | Технологія гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | Гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | Здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | Media literacy | uk_UA |
dc.subject | Media education | uk_UA |
dc.subject | Media | uk_UA |
dc.subject | Information and digital competence | uk_UA |
dc.subject | Gamification technology | uk_UA |
dc.subject | Gamification | uk_UA |
dc.subject | Students | uk_UA |
dc.title | ЗАСОБИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Гейміфікація у медіаграмотності.pdf | 4,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.