Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-06-26T11:17:13Z-
dc.date.available2023-06-26T11:17:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТітова Л. Засоби освітньої гейміфікації у формуванні медіаграмотності здобувачів освіти. Modern engineering and innovative technologies. 2023. Т. 03, № 26. С. 108–115. URL: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037uk_UA
dc.description.abstractНа даний час, коли ми можемо отримати безперебійний доступ до інформації, важливо вміти сприймати її критично, аналізувати та правильно використовувати у своїй життєдіяльності. Тому важливим аспектом підготовки здобувачів освіти різних рівнів є формування їхньої медіаграмотності. Процес формування медіаграмотності розпочинається з початкової школи у процесі вивчення мовно- літературної галузі та з переходом до базової школи продовжується під час вивчення інформатики. Одним із засобів, що сприяють формування медіаграмотності, як елемента інформаційно-цифрової компетентності, є технологія гейміфікації. Освітні онлайн-ігри «Медіазнайко» та «Пригоди Літератуса» є цікавими інтерактивними інструментами, що дають змогу ознайомити здобувача з поняттями «медіа», «інформація», з історією створення засобів масової інформації та нормативними документами, що регулюють діяльність медіа в Україні, навчають критичного мислення, здатності до аналізу інформації та правильного використання в особистому та професійному житті, а також формують їхню інформаційно-цифрову компетентність, як одну з ключових для життя. Використання таких засобів під час освітнього процесу дозволяє підвищити пізнавальний інтерес та мотивацію до навчання.uk_UA
dc.publisherSergeieva&Couk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.3:[37.017:004.382](045)-
dc.subjectМедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectМедіаосвітаuk_UA
dc.subjectМедіаuk_UA
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectТехнологія гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectГейміфікаціяuk_UA
dc.subjectЗдобувачі освітиuk_UA
dc.subjectMedia literacyuk_UA
dc.subjectMedia educationuk_UA
dc.subjectMediauk_UA
dc.subjectInformation and digital competenceuk_UA
dc.subjectGamification technologyuk_UA
dc.subjectGamificationuk_UA
dc.subjectStudentsuk_UA
dc.titleЗАСОБИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Гейміфікація у медіаграмотності.pdf4,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.