Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15461
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВ ПРОГРАМУВАННЯ
Автори: Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: інформаційно-цифрова компетентність
Інформаційно-комунікаційні технології
Програмування
Мови програмування
Алгоритм
Онлайн-ресурс
Онлайн-компілятор
Ігровий симулятор
Вчитель математики
Фахова підготовка
Дата публікації: 2023
Видавництво: ФОП Однорог Т.В.
Бібліографічний опис: Тітова Л. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя математики при вивченні мов програмування. Інформаційні технології в освіті та науці : ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., м. Запоріжжя, 25–26 трав. 2023 р. Запоріжжя, 2023. С. 203–206.
Короткий огляд (реферат): Реалії, в яких доводиться здійснювати освітній процес вимагають від сучасного педагога володіння навичками роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями, тобто він повинен мати розвинену інформаційно-цифрову компетентність, не є виключенням і вчителі математики. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя математики здійснюється у процесі його фахової підготовки, зокрема і при вивченні мов програмування. Цьому сприяє розв’язування задач з програмування, адже цей процес передбачає складання алгоритму, і таким чином розвивається алгоритмічне мислення здобувачів, а також використання різних середовищ програмування, у ході чого формуються вміння та навички роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15461
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ІЦК при вивченні програмування.pdf2,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.