Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:17:10Z-
dc.date.available2023-06-28T13:17:10Z-
dc.date.issued2022-05-28-
dc.identifier.citationМатеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті членкореспондента НАПН України Віктора Костянтиновича Сидоренка «Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку»uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15469-
dc.description.abstractІнтеграційний процес, що відбувається в міжнародному співтоваристві, сприяє формуванню єдиного світового освітнього простору, що проявляється в уніфікації освітніх стандартів, спеціальностей, методик, курсів тощо в закладах вищої освіти більшості країн світу. Відкриті освітні простори дозволяють підвищувати мобільність здобувачів вищої освіти та співпрацю між викладачами закладів вищої освіти із різних країн, що, безсумнівно, допоможе досягти успіху в обраній професії, покращити систему працевлаштування випускників, підвищить статус країни в міжнародному співтоваристві у сфері освіти.uk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectадаптація студентівuk_UA
dc.subjectвища освіта Україниuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.