Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15477
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T13:20:34Z | - |
dc.date.available | 2023-06-28T13:20:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Павлюк В.І. Ефективне навчання дошкільників англійської мови із застосуванням методу казково-рольової гри. Перспективи та інновації науки. СЕРІЯ: Педагогіка, Психологія, Медицина. м. Київ, 2022. Т. 4 (9). С.256-263. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15477 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено модель ефективного навчання старших дошкільників англійської мови із застосуванням методу казково-рольової гри. Обґрунтовано ефективність проведення казково-рольової гри для навчання англійської мови старших дошкільників, визначено роль казки у проведенні комунікативних рольових ігор у підготовці дошкільників до іншомовного спілкування. Здійснено опис етапів проведення рольової гри на прикладі української народної казки «Рукавичка». З’ясовано, що під час рольової гри корисно включати різні моделі взаємодії учнів і вчителя, зокрема роботу в парах та групову роботу на занятті. Окреслені вимоги до проведення рольової гри, а саме: використання засобів стимуляції мотивації у дітей до вивчення іноземної мови, належна підготовка та організація проведення рольової гри, підтримка позитивної та творчої атмосфери, комунікативний підхід до навчання, використання наочності для досягнення поставлених цілей рольової гри у поєднанні комунікативного та пізнавального аспектів навчання. Встановлено, що рольова гра іноземною мовою сприяє формуванню у старших дошкільників навичок комунікації й використання граматичних моделей, а також сприяє актуалізації знань з казкової літератури та всебічному розвитку особистості. Як висновок, рольова гра є ефективною формою навчання іноземної мови в закладах дошкільної освіти, оскільки вона сприяє формуванню мотивації до вивчення іноземних мов надалі, надає підґрунтя для командної роботи молодших школярів в умовах Нової української школи, розвиває комунікативні навички, пам'ять, мислення, увагу, активізує пізнавальну діяльність дитини. Визначено, що вплив рольових ігор на формування іншомовної комунікативної компетентності є перспективним напрямком дошкільної педагогіки. | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | рольова гра | uk_UA |
dc.subject | мотивація навчальної діяльності | uk_UA |
dc.subject | інноваційна методика | uk_UA |
dc.subject | метод навчання | uk_UA |
dc.subject | ефективність навчання | uk_UA |
dc.title | ЕФЕКТИВНЕ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МЕТОДУ КАЗКОВО-РОЛЬОВОЇ ГРИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
EFEKTYVNE NAVChANNIa DOShKILNYKIV ANHLIISKOI MOVY IZ ZASTOSUVANNIaM METODU KAZKOVO-ROLOVOI HRY.pdf | 435,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.