Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчук, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorНещадим, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-09-13T10:21:17Z-
dc.date.available2023-09-13T10:21:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТимчук С. В., Нещадим Л. М. Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: міжн. наук. конф.17-18 травня 2022р. К.: НУБіП України, 2022.С. 251-254uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15514-
dc.description.abstractНа якість продукції та послуг і відповідно функціонування суб’єктів туристичного ринку будь-якої країни, безсумнівно, впливають зовнішні чинники. Серед сучасних зовнішніх важелів впливу на відносини у сфері обслуговування туристів одностайно можна вважати пандемію COVID-19 та військові дії на території України. Стрімке поширення коронавірусної хвороби стало серйозним зовнішнім викликом для роботи туроператорських компаній з обслуговування туристів.uk_UA
dc.publisherНУБіП Україниuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectтуристuk_UA
dc.subjectтуроператорuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.titleСучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Zbirnik tez konferencii 17-18.05 2022r. NUBiP Ukraini-1-295.pdf883,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.