Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2023-09-14T07:36:32Z-
dc.date.available2023-09-14T07:36:32Z-
dc.date.issued2022-12-31-
dc.identifier.citationВолошин П. Актуалізація європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної педагогічної освіти / П.Волошин // Věda a perspektivy. — 2022. 12(19) . — С. 264-275.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1584-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15522-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3183/3198uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушується питання систематизації й узагальнення відомостей про особливості актуалізації європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної педагогічної освіти. Методологія дослідженняполягає у застосуванні ряду підходів: аналітичного для осмислення літератури за темою статті; міждисциплінарного – всебічно вивчаючи фактологічний матеріал та при отриманні нових знань; системного з використання цілого спектру методів (біографічного, семіотичного, культурологічного, герменевтичного, історичного, теоретичного узагальнення) – комплексно осягаючи заявлену мету дослідження. Наукова новизна:уперше системно вивчається європейський досвід вокальної підготовки у системі педагогічної освіти. У публікації доводиться твердження: реалізація педагогічної вокальної освіти в ЄС здійснювалася у рамках проекту meNet, який передбачає, що питання порівняльної вокальної освіти можуть дати вчителям музики глибше розуміння музичної дидактики зокрема та педагогіки загалом. Необхідно пов’язати вокальну освіту в різних системах і на основі соціально-критичної парадигми переосмислити, що музика в сучасних демократичних суспільствах має означати для цілісної освіти дітей, як це стверджують усі без винятку європейські країни. За межами географічних кордонів можливо виробити спільне розуміння та узгодити основні спільні принципи музичної освіти в рамках Європейського Союзу. Обмін між різними традиціями вокальної освіти може допомогти у розробці ефективніших методів порівняльної вокальної освіти та програм освіти для вчителів.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectвокалuk_UA
dc.subjectєвропейський досвідuk_UA
dc.subjectєвропейська освітаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectвокальна підготовкаuk_UA
dc.subjectвокальне виконанняuk_UA
dc.titleАКТУАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
3183-Текст статті-3203-1-10-20221231.pdf257,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.