Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-09-18T08:47:48Z-
dc.date.available2023-09-18T08:47:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКапелюшна Т. Вивчення підходів до визначення понять «глобалізація» та «інтеграція» у вищій освіті. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2022. Вип 51. Том 1. С. 22–25.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085 (Print)-
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15527-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/51/part_1/4.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено питання вивчення підходів до визначення понять «глобалізація» та «інтернаціоналізація» у вищій освіті. Незважаючи на велику кількість оригінальних ґрунтовних праць українських та зарубіжних вчених щодо визначення понять «глобалізація» та «інтернаціоналізація» вищої освіти, проблема їх розмежування і взаємозв'язків недостатньо вивчена. Встановлено, що з 90-х років ХХ століття поняття інтернаціоналізації вищої освіти набуває глобального виміру, воно починає трактуватися як комплексний процес набуття окремим закладом вищої освіти міжнародних перспектив у навчанні та викладанні, спостерігається тенденція до виокремлення університету як суб’єкта, що комплексно інтернаціоналізується. Визначено інтернаціоналізацію як багатовимірний, багатоаспектний, динамічний процес, що впливає на розвиток вищої освіти у світі. Виокремлено поняття внутрішньої та зовнішньої інтернаціоналізації. Розкрито різницю між поняттями «глобалізація» та «інтернаціоналізація». Аналізуючи співвідношення цих понять, ми, погоджуючись із науковцями, не вважаємо їх ідентичними, оскільки інтернаціоналізація передбачає збереження і розвиток національної системи вищої освіти та фундаментальних наукових шкіл, тоді як глобалізація означає більш фундаментальні зміни світового порядку, за яких національні кордони втрачають своє значення, а наука втрачає орієнтир на національні традиції та цінності. Зосереджено увагу на необхідності постійного оновлення поняття інтернаціоналізації вищої освіти, оскільки важливість, масштабність і складність міжнародного аспекту вищої освіти постійно зростає. Автор статті переконаний, що пріоритетним завданням університету постало не лише питання підвищення якості освітніх послуг, а й міжнародне визнання і високий статус.uk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:[005.44+341.221.4]:159.955.2-
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.32782/2663- 6085/2022/51.1.4-
dc.subjectГлобалізаціяuk_UA
dc.subjectвнутрішня інтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectміжнародна освітаuk_UA
dc.subjectакадемічна мобільністьuk_UA
dc.subjectвизначення понятьuk_UA
dc.subjectзовнішня інтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізація вищої освітиuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.titleSTUDY OF APPROACHES TO DEFINING THE CONCEPTS OF GLOBALIZATION AND INTERNATIONALIZATION IN HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.title.alternativeВИВЧЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ «ГЛОБАЛІЗАЦІЯ» ТА «ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ» У ВИЩІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4.pdf169,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.